Os poetas de Primeiro



Os  da clase  de primeiro celebramos o día da Poesía, que  ben o pasamos cos nosos videos!!....jajaja seguro que Xiana está super contenta.
Que  poetas que somos! Grazas as mamís, papis, avos... por participar.

Aquí  vos deixamos o noso talento: 

Por  arriba e por abaixo
lavo  as miñas mans
e así o coronavirus 
non se acercará.

Cando  o virus arrasa
quédate na casa.

Por culpa do coronavirus
estou todo día comendo e durmindo
e voume poñer como un revoliño.

Que  acabe o coronavirus para ir a escoliña
que así Teresiña, vaise poñer contentiña.

Este virus hai que acabar 
que os nosos pais xa están a cansar.

Mira esa rosa
parece unha mariposa.

Maikel ten poderes
para facer os deberes.

Jugar, cantar y bailar
mola más que pantallear.

Estou xogando a pelota
que salta e rebota.

Hoxe o meu ditado
foi un pareado.

A miña mamá vai ter un bebé
para eu pasalo moi ben.

Mamá fai o pastel
enriba do papel.

Para limpar as mans, limpa os dedos
así pronto acabaremos.

Miña nai fai ensaladilla
acompañada con tortilla.

Se non sabes que facer
ponte a ler.

Manolo, Manolete
non me comas o molete.

Por el gran acantilado
se me cayó el helado.

A mi gato peludo
le puse el felpudo.

Fun a casa de Tedín
e nada vin.

Fuches, viñeches
e nada trouxeches.

Eu vin un bidón
nun camión.

A miña nai está facendo a merenda
e non solta prenda,
vaina meter nunha cesta
para esta tarde facer unha festa.

O meu sapo Fernando 
salta no charco.

Veña anímate e participa!!!









Comentarios

Entradas populares de este blog

DEPORTE ESCOLAR : FÚTBOL SALA ( 2023 / 2024 )

O recuncho de Xiana